Zitzakkenfabrikant Sit&Joy heeft zijn nieuwe webshop gelanceerd. Er is een Thuiswinkel Waarborg certificaat toegewezen. Zo zijn bezoekers zeker van een veilige site en kopers worden in bescherming genomen.
Ook staat de gehele Zitzak collectie nu op de website. Indoor, Outdoor, Kids en Pets. Met de nieuwe website wil Sit&Joy de consument efficiënter en directer bereiken. Zo kan er via de nieuwe webshop gemakkelijker besteld worden. Ook worden klanten vanaf nu op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen door middel van een nieuwsbrief.
Actiever op het web
Er is de afgelopen tijd hard gewerkt om de site te moderniseren en digitaal actiever te worden. Het houdt niet op bij deze update. De producten worden binnenkort nog beter uitgelicht en de klant wordt beter geadviseerd.
Een zitzak is een echte “experience” item en dat gevoel moet zoveel mogelijk worden overgebracht via een scherm. Daar valt nog veel winst te behalen aldus een medewerker van Sit&Joy.
Limited edition
Met de nieuwe site zijn er nu ook mogelijkheden om de limited editions goed onder de aandacht te brengen. Deze zitzakken worden niet meer opnieuw geproduceerd omdat er een nieuwe collectie aan zit te komen in 2019.
Nieuwe collectie
Bij de nieuwe collectie zal er gewerkt worden met een nieuw materiaal. De huidige zitzakken worden voornamelijk gemaakt van geweven en dubbel geweven polyester. De nieuwe collectie zal gemaakt worden met velvet. Deze stof voelt wat zachter aan en geeft het echte “home” feeling aan de producten.
De nieuwe collectie wordt in kwartaal 1 van 2019 verwacht en zal te vinden zijn op de website van Sit&Joy.